Člen incident tímu
JUMP soft a.s.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Landererova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, živnosť
dohodou
1 500 EUR/mesiac* Pri ponúkanom plate zvážime na pohovore Tvoju senioritu, skúsenosti a schopnosti. Chceme odmeňovať spravodlivo, podľa Tvojho prínosu pre našu firmu. Pri kandidátoch s väčším množstvom skúseností a dlhšou praxou ponúkame aj vyššiu základnú zložku platu (+ motivačné odmeny....). Pri živnostníkoch je odmena fakturovaná na základe dodanej práce.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Incident tím, s ohľadom na dostupné možnosti a reálne potreby jednotlivých systémov, zabezpečuje podporu prevádzky a všetkých s ňou súvisiacich služieb pre aktuálne spracovávané aplikácie (IS), podľa platnej SLA pre daného zákazníka.
Člen incident tímu na diaľku poskytuje technickú podporu používateľom našich aplikácií (IS) produktov a služieb. Telefonicky, e-mailom alebo inými spôsobmi komunikuje s používateľmi ohľadom rôznych typov požiadaviek (ticketov) - (incident ticket, problem ticket, service call, príp. change reqest). V závislosti od typu požiadaviek následne zisťuje podrobnejšie informácie, v prípade incident ticketov najmä informácie popisujúce problém, poruchu či chybový stav. Po diagnostike problému naviguje používateľa k jeho vyriešeniu. Ak riešenie nenájde ani v spolupráci s členmi Incident tímu, komunikuje s analytikmi, vývojovým tímom alebo projektovým manažérom, prípadne zadáva požiadavky na opravy.
Tvojou každodennou prácou bude najmä:
- zabezpečenie prevádzky informačných systémov
- e-mailová komunikácia súvisiaca s podporou prevádzky
- komunikácia s používateľmi, technická podpora (e-mail, telefón) L1 a L2 (v závislosti od konkrétneho projektu)
- spravovanie a riešenie ticketov, ich prvotná diagnostika prípadné postúpenie na prislúchajúci tím
- sledovanie dodržiavania SLA parametrov, zabezpečenie reakcie v stanovených časoch
- denná kontrola aplikácií, prípadne ich prostredí
- participácia na nových projektoch
- definovanie prevádzkových požiadaviek, tvorba dokumentácie, zabezpečenie nasadzovania
- úzka komunikácia s analytikmi a vývojovým tímom
- rozvíjanie firemného know-how v príslušnej oblasti
Zamestnanecké výhody, benefity
Nie sme korporát, snažíme sa pracovať čo najviac „smart“. Neustále sa vyvíjame a chceme, aby sa u nás všetci cítili komfortne. Sloboda v práci je pre nás samozrejmosťou. Čo sú benefity, ktoré ti ponúkame?
• sickdays
• narodeninové voľno
• karta Multisport
• možnosť čiastočného HO
• pravidelné teambuildingy a firemné raňajky
• dlhodobá spolupráca
• profesionálne pracovné prostredie so vzájomnou dôverou
• práca na zaujímavých IT projektov
• internú vzdelávaciu akadémiu, kde diskutujeme o nových IT trendoch
• kvalitná analytická, programátorská a manažérska podpora
• možnosť učiť sa od skúsených kolegov
• dodatočné vzdelávanie v danom obore (školenia, certifikáty)
• možnosť kariérneho rastu
• moderné priestory v novom bratislavskom downtown-e
• dobrá káva zdarma, tulivaky, fit zóna a nádherný výhľad na Bratislavu
• super kolegov :-)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 2 ročná prax
- skúsenosti s tvorbou používateľskej a administrátorskej dokumentácie
- dobré analytické schopnosti: čítanie UML, BPMN diagramov
- základná znalosť relačných databáz (PostgreSQL, MS SQL) a jazyka SQL pre získavanie údajov
- znalosť Jira alebo iného nástroja (OVSD, OVSC, EWM, Service Manager,...) pre evidenciu ticketov
- výhodou je znalosť Enterprise Architect alebo iného modelovacieho nástroja
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- znalosť anglického jazyka pre porozumenie technickým dokumentom
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dochvíľnosť
- flexibilita v rámci rôznych pracovných zmien (cez víkend, večer)
- ochota vzdelávať sa a napredovať (v budúcnoti nutnosť postupnej certifikácie ITIL)