Referent administratívno-ekonomických činností na oddelení parkovania

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacod 1 100 EUR/mes.– v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Zabezpečovanie administratívno – technických a organizačných činností útvaru podľa pokynov nadriadeného.
  • Podpora, vyhotovovanie, evidencia a kontrola plnenia objednávok,
  • Podpora, vyhotovovanie, evidencia a kontrola úhrad faktúr v zmysle uzatvorených zmluvných podmienok
  • Podpora evidencie a sledovania stavu plnenia uzatvorených zmlúv
  • Správa rozpočtu oddelenia
  • Zabezpečovanie chodu sekretariátu, sledovanie úloh vyplývajúcich z uznesení orgánov hlavného mesta a zabezpečovanie ich prenášania na pracovníkov, sledovanie ich plnenia.
  • Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní; vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie, evidencia pošty; zabezpečenie základných kancelárskych potrieb; zabezpečenie plynulej administratívy.
  • Komunikácia a riešenie administratívy s inými útvarmi magistrátu
  • Administrácia a evidencia projektov a úloh oddelenia parkovania
  • Práca s registratúrnymi záznamami v systéme GINIS
  • Sledovanie a evidencia platných smerníc, interných predpisov a nariadení
  • Plnenie ďalších úloh zo strany nadriadeného.

 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Peňažné benefity: osobné príplatky, polročné odmeny 
  • Sociálna politika:               

     1. príspevok do DDS 2-3 %  

     2. príspevok na dopravu   

     3. zvýhodnená ročná električenka 

     4. príspevok na stravovanie  

  • Pružný pracovný čas  
  • Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
  • Možnosť práce z domu   
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily  
  • Možnosť individuálnej a skupinovej supervízie  
  • Možnosť profesijného a odborného rastu a vzdelávania hradeného zamestnávateľom  
  • Podpora teambuildingových a kultúrnych aktivít  
  • Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií  

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania
  2. Životopis.
  3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Poznámka:

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 07.05.2024.

Zverejnené dňa 23.04.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, ekonomické vzdelanie
  • Prax v administratíve min. 2 roky
  • Práca vo verejnej správe/štátnej správe výhodou.
  • Ovládanie PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook; Office 365).
  • Príjemné vystupovanie, písomný a hovorený prejav na vysokej úrovni.
  • Bezúhonnosť, komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti, koncepčné myslenie, ochota sa učiť.

 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Dendis
E-mail: poslať životopis